W E A R E O N E

ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER BLOGSKIN NEWER OLDER +FOLLOW
Annyeonghaseyo
Clara @ Luhan wife - Nineteen - Seoul

Tagboard

BLOG ARCHIVE;


Credits
Template : ArrienAmani
Big Help : E XO-M
Nice View:Google Chrome
Owner: Your Name
Segmen Pahit Itu Indah
Posted on Thursday, March 13, 2014 at 6:54 AM | 0 exotic(s)


http://pengajaknurani.blogspot.com/2014/03/segmen-pahit-itu-indah.html
Klik banner untuk join :)


Sepertinya, tajuk segmen ini memerli aku. Walaubagaimana pun, saya rasa saya boleh sahut cabaran ini. :)

Darimana hendakku mulakan ya... Oh okay ! :)

Sebenarnya, saya mempunyai masalah sedikit dalam perhubungan sebagai kawan di mana saya seorang yang sangat kuat cemburu mengalahkan orang yang bercinta. Terutama pada kawan yang saya anggap keluarga. Apabila mereka meninggalkan saya, saya akan berasa sangat sedih walaupun mereka hanya sekejap. Walaubagaimana pun, apabila saya tersedar akan sesuatu bahawa 'Seseorang tetap akan pergi jua', saya menguatkan semangat untuk menjalani kehidupan sebagai manusia yang normal : menjadi seorang yang gila-gila.

Dalam menjalani kehidupan yang normal itu, setiap malam atau berseorangan, saya akan menangis. Namun, sudah tertanam dalam hati bahawa saya akan menjadi seorang yang tidak mempunyai perasaan terhadap orang yang hanya menjadi kawan saya. Maksudnya, saya tidak akan menyayangi kawan saya lebih daripada perasaan sebagai kawan lagi.

That's all. :)

Labels: , , ,