W E A R E O N E

ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER BLOGSKIN NEWER OLDER +FOLLOW
Annyeonghaseyo
Clara @ Luhan wife - Nineteen - Seoul

Tagboard

BLOG ARCHIVE;


Credits
Template : ArrienAmani
Big Help : E XO-M
Nice View:Google Chrome
Owner: Your Name
H E L P ! :(
Posted on Wednesday, March 5, 2014 at 8:06 AM | 0 exotic(s)


Hello peeps ~

Saya mahu minta pendapat korang tentang lirik yang saya cipta ini. Kalau ada apa-apa penambahan, sila bagitahu saya ye. :) Mohon sangat agar penambahbaikan dapat di buat. Saya baru mula dalam bidang muzik ni. Jadi, saya meminta followers yang di hormati sekalian untuk menilai tahap lirik saya ini. Terima kasih :)

TAJUK : Terus Bertahan

Ku kisahkan dalam lagu
Perjalanan hidup ini,
Setiap jalan ku berfikir,
Adakah akan terus bertahan

Langkah yang semakin lemah
Ku cuba untuk bertahan
Ku tahu ini pengalaman
Akan menjadi suatu kenangan

Cabaran ini membina
Bukan membinasa
Hidup cuma satu kali saja
Lakukanlah yang terbaik
Demi mereka keluargamu
Kita akan terus bertahan

Lirik & Lagu : Claramenda Douhin

P/S : Komen di ruangan komen atau terus ke WeChat ID : icycoolalonna atau FB : CL Ara Benedict . :)

Labels: , , , ,