W E A R E O N E

ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER BLOGSKIN NEWER OLDER +FOLLOW
Annyeonghaseyo
Clara @ Luhan wife - Nineteen - Seoul

Tagboard

BLOG ARCHIVE;


Credits
Template : ArrienAmani
Big Help : E XO-M
Nice View:Google Chrome
Owner: Your Name
Cerita SPM saya :)
Posted on Friday, March 21, 2014 at 3:15 PM | 4 exotic(s)


Hello peeps ~


Well keputusan SPM telah pun keluar. Sebelum itu, ketidaksabaran mahu tahu keputusan macam mana. :D Dulu, saya hanya mengharap agar Sejarah dan Bahasa Melayu lulus. TETAPI, keputusan yang keluar adalah sangat bagus bagi saya. Hoho ~ Dapat 4A 2B 3C 2D. 11 mata pelajaran buat si gadis yang sangat aktif dalam kokurikulum yang tidak pandai membahagi masa. Mari ikuti cerita 'Kenapa saya dapat A dalam 4 mata pelajaran itu?'

Hampir keseluruhan, kredit. Dan yang paling mengembirakan, saya tidak sangka mata pelajaran yang paling lemah telah menyumbang menjadi A! Ini sangat mengejutkan saya. Berkat belajar dari jam 2, hari paper sejarah mula sehingga menduduki exam lah ni. . Sangat gembira. :) Oo mungkin saya punya fakta diterima umum kali. Haha ! Biasanya tidak -.-

Next, Pendidikan Seni Visual. Dulu saya hanya berfikir yang saya tahu melukis. Dan itu sahaja menjadi pendorong saya untuk mengambil subjek ini secara persendirian. Sudahlah pegang jawatan pengerusi Kelab Seni, bikin malu pula kalau saya tidak ambil subjeknya. So, saya ikut nasihat para guru dan akhirnya berjaya mendapat A. ;)

Pendidikan Moral ! Berkat doa cikgu kepada saya. Walaupun kerja kursus lambat dihantar. Hoho ~

Finally, MATHS. Wow ! It's MATHNESS~ Dulu saya sangat lemah mata pelajaran ini. Tetapi, disebabkan kawan saya mendorong saya untuk belajar, saya terus melompat dari D ke B semasa percubaan SPM. Time PMR, saya belajar seminggu sebelum PMR. Manakala SPM, saya belajar selama 2 minggu dari tarikh peperiksaan bermula. :) So happy kerana saya dapat belajar dengan cepat. :)

Walaupun begitu, saya dapat D dalam Biologi dan Matematik Tambahan. :( Tidak dapat kasi gembira cikgu. Huhu ~

Anyway, saya sangat bersyukur walaupun saya belajar secara last minutes. :)

Labels: , , ,