W E A R E O N E

ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER BLOGSKIN NEWER OLDER +FOLLOW
Annyeonghaseyo
Clara @ Luhan wife - Nineteen - Seoul

Tagboard

BLOG ARCHIVE;


Credits
Template : ArrienAmani
Big Help : E XO-M
Nice View:Google Chrome
Owner: Your Name
We are young ....but
Posted on Friday, February 28, 2014 at 11:52 PM | 0 exotic(s)


Hello peeps ~

Rasanya tiada pengunjung blog sekiranya tiada post terbaru, kan? :) It's okay :)

Hari ini saya pergi melawat sepupu yang masuk hospital. Memang ada sedikit bengang namun.. * ish tak payah lah * hoho.. Sebelum pergi ke hospital tersebut, saya jalan sendiri ke Pekan Tamparuli dengan menaiki bas. Terpaksa berhimpit-himpit sama budak-budak. Hoho. .

Tiba di pekan, saya keseorangan sambil menunggu mama. Dia lambat sampai jadi, sempat lagi orang-orang di sana sapa saya. * walaupun jarang keluar ke pekan * :)

Sementara itu, saya melihat dua orang wanita mendodoikan anak-anak mereka. Wahh ~ Bahagianya walaupun cuma berdua. :)

Mama tiba dan kami order makanan dan terus ke perumahan Telipok. Lambatnya mereka : ambil kami : manakala cuaca panas sangat mengganggu..ouchh!

Kami singgah di tempat mereka untuk makan tengah hari. Sepupu saya seperti tidak mengenali saya. (TT.TT) Pastu kami jalan ke hospital Lingzhi. . First, memang agak payah untuk mencari tempat itu. Namun kami berjaya menghafal jalan tersebut. :)

Setelah berbual dengan sepupu, dia kelihatan agak baik lah juga. Tapi dia mau keluar dari tempat tersebut kerana sangat bosan katanya. Dan kami pun bercerita dengan penuh khusyuk. * ahakz *

Kami balik setelah puas bersama-sama. Memang susah untuk berpisah. Huhu ~~

Dan dalam perjalanan balik, mama mahu ke bank. Sudahlah hampir jam 4 sudah. Ambank pun berpindah-randah. Apesall. . =.=

Dan kami balik hampir jam 6 sudah. . Memang penat tetapi blog jangan di abaikan.. hehe :)

Gamsamnida ~

Labels: , , , ,