W E A R E O N E

ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER BLOGSKIN NEWER OLDER +FOLLOW
Annyeonghaseyo
Clara @ Luhan wife - Nineteen - Seoul

Tagboard

BLOG ARCHIVE;


Credits
Template : ArrienAmani
Big Help : E XO-M
Nice View:Google Chrome
Owner: Your Name
Makin Menarik ~
Posted on Friday, February 21, 2014 at 11:34 AM | 1 exotic(s)


Hello peeps ~

Tadi saya ronda-ronda Facebook. Scroll dan scroll ke bawah dan saya terjumpa gambar. Wahh. . Hensemnya. . Huhu ~ Memang saya mengenali pemilik rupa tersebut. .

Sedikit imbasan masa lalu, ketika itu saya masih berada di tingkatan 5. Memang rutin harian untuk tidak melepaskan henfon dari tangan.

Main kolony lah kunun. Terus terjumpa dengan seorang lelaki yang bernama N. Berkenalan dan berkenalan. Bertukar-tukar Facebook's Name dan mula meminta nombor phone. Masa itu saya bosan yang terlampau, jadi saya bagi sahaja number saya. Kami bermesejlah sehingga pada suatu hari, dia meluah sama saya yang dia suka saya. OMG...! Terus terang, memang dia seorang yang cute TAPI malangnya saya sudah ada kekasih masa itu dan saya sangat menyesal kerana menolak.

Dan sekarang dia makin hensem. Wakakakak ~

That's all :P

Labels: , , ,