W E A R E O N E

ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER BLOGSKIN NEWER OLDER +FOLLOW
Annyeonghaseyo
Clara @ Luhan wife - Nineteen - Seoul

Tagboard

BLOG ARCHIVE;


Credits
Template : ArrienAmani
Big Help : E XO-M
Nice View:Google Chrome
Owner: Your Name
Jadi Guru...
Posted on Monday, February 17, 2014 at 5:22 PM | 0 exotic(s)


Hello peeps ~


Wahh ~ Baru ada elektrik. (=.=) Rindu pulak nak post entri nii.

Sebenarnya, saya baru siap pergi menjaga budak-budak. Lebih kepada membimbing dari segi pelajaran lah. Pada mulanya, memang terkawal. Buat homework dan siap! Dah siap, buat Maths pula. Topik untuk hari ini adalah pecahan. Pada mulanya, masih tidak merisaukan. Tetapi semasa buat kerja maths pula, mereka semua nak minta ajar. Mula-mula, saya ke hulu ke hilir ke sana ke mari ajar mereka. Saya bingung jadi saya ajar mereka depan-depan. Takut pecah otak nanti. Huhu. .

Sememangnya, jadi guru memang susah gila......! Anyway, respect to them because they can handle their students. :)

P/s : Saya tidak suka menjadi guru gara-gara hal ini. :( Tetapi saya tetap teruskan. :)

Labels: , ,