W E A R E O N E

ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER BLOGSKIN NEWER OLDER +FOLLOW
Annyeonghaseyo
Clara @ Luhan wife - Nineteen - Seoul

Tagboard

BLOG ARCHIVE;


Credits
Template : ArrienAmani
Big Help : E XO-M
Nice View:Google Chrome
Owner: Your Name
I miss that UGLY MONSTER !
Posted on Sunday, February 23, 2014 at 8:06 PM | 6 exotic(s)


Hello peeps ~



Saya mahu meluah sama blog yang tercinta ini. :) Okay.

Sebenarnya tadi saya baru update status facebook dan orang yang pertama like adalah crush saya semasa berada di tingkatan 5 * tahun lalu *.

Dia merupakan pemain netball asrama pada suatu masa dahulu. Pemain terbaik tetapi tak pernah pun ikut pertandingan selain permainan asrama sahaja. Walaubagaimana pun, dia sama sukan dengan saya iaitu hoki. ^^ He is very attractive dan sometimes saya tak tahu kenapa saya suka dia. * mungkin sebab kening dia yang tebal kot * . Sebetulnya, saya suka memegang kening bf saya. Hoho . .

Terus saya teringat yang saya ada cakap sama kawan dia dulu. Kawan dia itu rapat dengan saya. Memanglah coz adikku adalah gf dia. Saya selalu cakap, 'hensemnya si R...' depan dia. Terus dia cakap 'kenapa ko tia cakap depan-depan? ini mau juga bertapuk.' 'takut dia tia terima bha' jawabku. Dan masa itu juga, kawan dia bagitahu dia.

'OMG! SOttttttttt!!'

Rasanya menyesal saya cakap begitu oH. Tapi dalam masa yang sama, saya bersyukur juga. Huahuahua ~ :)

* masa itu saya single *

Previously, saya ada tengok lappy dia semasa sambutan kemerdekaan peringkat asrama. Secara tak sengaja, saya ternampak gambar rakan sekelas dia di folder download. Perempuan. Dan masa itu juga, saya heartbroke.

* K E C E W A *

Tetapi I was healed by his word saying that I'm cute.

* wink wink * ^.^

Itu sekejap sahaja. Maklumlah baru sahaja break dengan ex yang terdahulu. Dan saya cari pengganti dalam tempoh yang singkat. :) * Memanglah. Once I said I HATE YOU, I really mean it! *

Penggantinya adalah kawan dia. TAPI bukan yang pembocor ya ! :P Dia pemain hoki juga. And he is very cute. Jambu punya orang. ^^

Sungguhpun demikian, saya ada dengar yang bf saya cakap si R cakap saya tipu dia dahulu dan saya rasa ada maksud di sebalik ayat dia. I wish I know what on their mind. :(

That's all ~ btw, I miss that ugly monster (R) and his friends so much! :D :D

Gamsamnida ~

Labels: , , , ,