W E A R E O N E

ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER BLOGSKIN NEWER OLDER +FOLLOW
Annyeonghaseyo
Clara @ Luhan wife - Nineteen - Seoul

Tagboard

BLOG ARCHIVE;


Credits
Template : ArrienAmani
Big Help : E XO-M
Nice View:Google Chrome
Owner: Your Name
Durian kedua ! :D
Posted on Tuesday, February 4, 2014 at 9:19 PM | 3 exotic(s)


Hello peeps ~

Waktu saya sedang beriadah dan lepas mandi, saya terus ke lappy dan tengok blog. . Biasalah blogger yang ketagih sudaa. . Hehe. . Tiba-tiba, saya ternampak...

Saya curious kenapa tiba-tiba ada dari blog kakak Syuhada datang ke blog saya ini. So, bila tekan blog itu, saya nampak..

WOW!! Sepertinya, saya berada di awang-awangan apabila melihat ini. . :D Sejujurnya, saya sangat gembira! :D Betul nii. . Tak tipuu. . hehe. . Terima kasih tak terhingga Tuhan, kerana menolong saya. .
Memang saya ingin dapatkan hadiah ini kerana phone saya masuk hospital. . :'(

Terima kasih juga kepada sesiapa yang menolong saya. . I love you all ! :) :)

Top referral yang ke-empat :)

Terima kasih yang tak terhingga ! :) :)

Gamsamnida ~

Labels: , , , ,