W E A R E O N E

ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER BLOGSKIN NEWER OLDER +FOLLOW
Annyeonghaseyo
Clara @ Luhan wife - Nineteen - Seoul

Tagboard

BLOG ARCHIVE;


Credits
Template : ArrienAmani
Big Help : E XO-M
Nice View:Google Chrome
Owner: Your Name
Bermotivasi ! :)
Posted on Monday, February 3, 2014 at 8:38 AM | 0 exotic(s)


Hello peeps ~


Wehh masih holiday pula budak-budak sekolah menengah di sini. Bosan bosann.. So, saya suka membaca ayat-ayat motivasi kerana ia boleh membuatkan saya bertambah yakin akan sesuatu. :) Kerja sampingan tak berbayar saya ialah membaca. Saya suka membaca kerana ketiadaan aktiviti yang lain. Harap-harap dapat menjadi storage saya untuk berhadapan dengan orang lain (^_^)Y

Nikmatilah ayat-ayat ini. Salah satu daripada ayat motivasi setiap Isnin. :)

With every experience, you alone are painting your own canvas, thought by thought, choice by choice. ~ Oprah Winfrey

Sebenarnya ia ditulis pada - Disember 5, 2011 bersamaan hari Isnin. Kalau tidak percaya, rujuk calendar. :)

gtg now :)

Gamsamnida ~

Labels: , ,