W E A R E O N E

ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER BLOGSKIN NEWER OLDER +FOLLOW
Annyeonghaseyo
Clara @ Luhan wife - Nineteen - Seoul

Tagboard

BLOG ARCHIVE;


Credits
Template : ArrienAmani
Big Help : E XO-M
Nice View:Google Chrome
Owner: Your Name
Morning Mist ~
Posted on Wednesday, January 29, 2014 at 6:02 AM | 0 exotic(s)


Hello peeps ~



Wahh sejuknyaa ~ Huhu. . Embun pagi ini betul-betul menyukarkan saya untuk sihat. Bukan apa tetapi sudah 2 hari sakit. Sudahlah sejuk, tambah lagi sakit.

Adoi pagi-pagi dad sudah ketuk-ketuk pintu bilik. Bukan apa tetapi mencari phonenya. Saya sudah bagi dan dia balik-balik suruh saya bangun. Alahaii. . Saya malas nak bangun pagi. Tambah lagi dengan kesejukan ini. . Maklumlah ada 'hutang tidur' kerana tidak cukup tidur semasa SPM. Memang. Tak cukup tidur masa itu. :)

By the way, saya sudah bangun dan sedang mendengar mereka membacakan tahap kesejukan di Malaysia. Berita. Hehe. .

Ok lah ! Nanti write lagi. Ayam saya menunggu. Hehe


Gamsamnida ~

Labels: , , ,