W E A R E O N E

ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER BLOGSKIN NEWER OLDER +FOLLOW
Annyeonghaseyo
Clara @ Luhan wife - Nineteen - Seoul

Tagboard

BLOG ARCHIVE;


Credits
Template : ArrienAmani
Big Help : E XO-M
Nice View:Google Chrome
Owner: Your Name
Lazy Evening ~
Posted on Sunday, January 19, 2014 at 4:40 PM | 0 exotic(s)


Hello peeps ~

Semakin hari semakin malas. Apa tidaknya? Hujan di Sabah berterusan ni. :( Walaupun hujan adalah satu anugerah, namun ia dianggap masalah sekiranya TERLEBIH banyak yang turun. Aiyoo.. Dan saya bergelap di dalam bilik. Bukan kerana ketiadaan elektrik tetapi kerana MALAS. But anyway, saya akan berusaha untuk membuat entri di blog ini. Walaupun tiada yang membacanya T.T.

Saya ingin membuat sesuatu yang unik pada hari-hari terluang nanti. Maklumlah kan menjadi bekas pelajar SPM. Jadi, setiap hari CUTI. Huahuahuaa ~

Sebenarnya, saya dari tadi lagi tergelak kerana kata-kata daripada abang-abang yang mabuk di luar rumah. Mereka telah bergotong-royong untuk mengangkat sesuatu. Sebenarnya, saya belum pun melihat apakah itu. Hehe..

OK! Kita bersambung pada masa akan datang sekiranya saya dalam mood untuk menulis. Hehe.. OHYA! Mohon klik iklan-iklan saya ya. Tinggalkan url blog anda di cBox untuk saya membalas jasa kamurang. :)

Gamsamnida~

Labels: , , ,