W E A R E O N E

ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER BLOGSKIN NEWER OLDER +FOLLOW
Annyeonghaseyo
Clara @ Luhan wife - Nineteen - Seoul

Tagboard

BLOG ARCHIVE;


Credits
Template : ArrienAmani
Big Help : E XO-M
Nice View:Google Chrome
Owner: Your Name
Ehh mana tempat ambil nombor??
Posted on Monday, January 27, 2014 at 8:07 PM | 0 exotic(s)


Hello peeps ~

Yaii memang kuyak (terlebih malu) o tadi. . Bukan juga apa2 tetapi saya baru saja nak ambil nombor unik UPU di BSN Tamparuli. Tahu-tahu baru first time datang bank. :P Nasib baik dapat cover. Hehe. .

Time tu, dad nak ke Inanam untuk membayar cukai. Then, adik-adik pula beria-ia nak ikut ke Tamparuli. Walaupun baru beberapa kali ke Pekan, namun saya anggap sudah biasa lah konon.

Sepanjang jalan ke Tamparuli, saya berfikir, macam manalah tu nanti ya?? Nervous ini orang. Hehe. .

Samapai ja di Tamparuli, dad terus turunkan kami di depan BSN Tamparuli. Dengan selambah, saya terus masuk ke dalam bank. Tiba di situ, terus duduk. Then, 1 minit kemudian, saya ke kaunter pertanyaan dan tanya mengenai nombor unik UPU. Dibaginya dua keping kertas dan saya ke tempat duduk.

Punya payah mau tulis dalam keadaan duduk (ya saya tahu..ada tempat yang disediakan).. Selepas itu, saya menunggu selama 5 minit. Ehh bila nak ambil nombor nii?? Sabarlahh..itu yang dalam fikiran saya.

Terus, rasa malu lah pula kerana ramai yang telah duduk di sana tengok-tengok saya. . *ehh napa tengok2 nii, ada something ke??* Terus saya sedar yang lama sudah saya duduk di sana. Terus saya pergi tanya pengawal yang bertugas.

"Uncle, mana mau ambil nombor ini?"

"Kat depan sebelah sana dik" katanya. .

Walaaawehh ~ Punya lama tunggu tapi begitu jaa?? Memang malu la. . coz ramai yang perasan juga saya lama di sana. . Maluu~~

Labels: , , ,