W E A R E O N E

ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER BLOGSKIN NEWER OLDER +FOLLOW
Annyeonghaseyo
Clara @ Luhan wife - Nineteen - Seoul

Tagboard

BLOG ARCHIVE;


Credits
Template : ArrienAmani
Big Help : E XO-M
Nice View:Google Chrome
Owner: Your Name
Before Temuduga ~
Posted on Saturday, January 18, 2014 at 5:04 AM | 0 exotic(s)


Hello peeps ~ 

Hari ini saya pergi ke temuduga Unit Pengambilan Khas Institusi Pengajian Tinggi (UPKIPT). Disebabkan tidak memohon matrikulasi, sekurang-kurangnya saya mempunyai usaha yang lain. Perkara yang lama telah berlalu. Oleh itu, kena berusaha sebaik mungkin untuk hidup. Sebenarnya, saya mendapat nafas baru oleh ex-guru kelas iaitu Cikgu Debbie Clement. Dia yang membantu saya dalam usaha untuk ke tahap ini. Terima kasih cikgu walaupun saya banyak kali membuatkan cikgu marah. :)

Temuduga itu akan bermula jam 9:00 pagi -2:00 petang. Oleh itu, kami akan bertolak pada jam 7 pagi hari ini. Wish me luck ya all. Dan jauhkan saya daripada malapetaka yang mengancam :)

Gamsamnida ~

Labels: , ,