W E A R E O N E

ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER BLOGSKIN NEWER OLDER +FOLLOW
Annyeonghaseyo
Clara @ Luhan wife - Nineteen - Seoul

Tagboard

BLOG ARCHIVE;


Credits
Template : ArrienAmani
Big Help : E XO-M
Nice View:Google Chrome
Owner: Your Name
After SPM.......
Posted on Friday, January 3, 2014 at 2:26 PM | 0 exotic(s)


Hello peeps ~

Lala


My 'gila2' picture


Title post ada sedikit pelik kan? memang pun. Sama macam ownernya. 
*laugh* 


Biasalah bagi yang baru sahaja jadi 'bekas' pelajar ini. Many things to do but why choose to stay at home? Sebenarnya, saya mahu menikmati duhulu masa saya di rumah tersayang ini. *tersayang la sangat*
*laugh* Anyway, saya stay rumah bukan tak melakukan sesuatu tau. *wink*
Banyak benda yang saya lakukan beside doing homework. Actually, ahad ini saya ke Tuaran. Jalan2 la kunun sama bestie. Punya syokk xD *laugh*

Anyway, I'm too bored at home. Jom, ada WeChat? Add me --> icycoolalonna

extreme boring

bored~

:) Gamsamnida ~